Jak objednat náhradní díly ke krbové vložce?

11.2. 2013

Náhradní díly a příslušenství ke krbové vložce lze objednat přímo u nás. Aktuální informace o dostupnosti zboží získáte na tel.: 516 428 240. Objednávky přijímáme pouze písemně. Objednávku lze zaslat faxem na tel. číslo: 516 428 244 nebo e-mailem na adresu expedice@bef.cz.

Do objednávky prosím uveďte název příslušenství, fakturační adresu, dodací adresu (pokud se liší od fakturační), požadavek na přepravu a telefonní spojení. Na základě objednávky je vystavena zálohová faktura, nebo je možná platba v hotovosti při předání zboží. Po uhrazení zálohové faktury Vám zboží necháme zaslat přepravní firmou. Standardní doba dodání je do 24 hodin po odeslání z našeho skladu.

Pro koncové zákazníky je výhodnější objednat krbovou vložku u některého z místních dealerů. Cena je stejná (doporučená), ale dealer je blíž spotřebiteli, v případě potřeby může poradit i s výběrem typu, případně s problémy při zapojování nebo poradit v případě potíží. Může vyřešit i drobnou reklamaci. Seznam našich dealerů je na těchto stránkách v záložce „PRODEJCI“.

Při přebírání zboží od přepravní služby je třeba důkladně zkontrolovat jeho nepoškozenost a kompletnost. Jestliže je zboží jakkoli poškozeno, můžete je odmítnout převzít, případně je můžete převzít, ale do doručovacího listu je nutno uvést poznámku o poškození, případně s řidičem sepsat reklamační protokol. Jestliže je zásilka nekompletní, zkontrolujte počet palet nebo balíků s počtem zapsaným v doručovacím listě. Jestliže údaje nesouhlasí, zapište to do doručovacího listu.

Jestliže je cokoli v nepořádku, musíte informovat výrobce na adrese info@bef.cz – do zprávy uveďte číslo zásilky a rozsah poškození, nejlépe vše zdokumentujte na fotografiích. Email je nutno zaslat do dvou dnů od dodávky.

V případě, že nebude dodrženo výše uvedené, nemůže naše firma řešit škodu jako reklamaci, ale opravu nebo náhradní díl si bude muset zákazník uhradit.