Prší a venku se setmělo a vy víte, že tato páteční podzimní noc nedube krátká. Chtělo by to zapálit si oheň v krbu, nalít si sklenku něčeho hořlavého a otevřít si k tomu pěknou knížku. Jenže to nejde, protože váš krb má nějaký problém. Po řadě let používání se opotřebovala vyzdívka topeniště, vaše dítko rozbilo krbové sklo a těsnění dvířek se už dávno rozpadlo. Zvedáte tedy telefon a voláte do BEFu. Protože je konec října a pátek večer, nejpozději v sobotu ráno se jistě dostaví náš servisní technik a zachrání vás. Spíš ale ne...
Naši servisáci jsou nevlastními syny Chucka Norrise, jejich dětským hrdinou byl Přemek Podlaha a před prací v BeF Home dělali instruktory řízení pro Michaela Schumachera, ale ani oni se nedokáží roztrhnout vedví (a nám čtvrcení zaměstnanců zakázaly úřady). V sobotu ráno k vám nepřijedou a bohužel to pravděpodobně nestihnou ani v následujících dvou až třech týdnech. Před vámi se nám totiž dovolali další zákazníci, kteří také zjistili až s prvními ranními mrazíky, že jejich krb potřebuje servis.
Žerty stranou: Pokud víte, že váš krb nebo kamna budou potřebovat servisní zásah, právě teď je ta správná chvíle začít vše řešit. Zatím totiž máme volné personální kapacity a váš požadavek budeme schopní vyřídit rychle, bez zbytečného čekání a hlavně ve chvíli, kdy reálně nepotřebujete ve svém krbu topit.
Bohužel se rok co rok setkáváme právě s tím, že zákazníci odkládají řešení servisních problémů na podzim a pak jsou nešťastní, rozzlobení a rozčarovaní, protože svůj krb potřebují používat a čekací doby na servisní zásah se prodlužují. Přitom jde o zcela zbytečnou komplikaci.
Neodkládejte předsezónní servis! Kontaktujte svého kominíka a naše servisní oddělení ještě dnes! Kontaktní údaje najdete na https://www.krby-bef.cz/cz/kontakty.